Jobb, sen shopping!

Var verkligen tvungen att shoppa idag, t.ex. fransar till brudsminkningen. Men jag köpte lite grejer till mig själv också! Jag känner att jag inte unnat mig själv något i sminkväg. Så för min del blev det en helt underbar foundation som passar mig och min hudtyp perfekt, samt ett kompletterande kompaktpuder, vilket är bra att ha i väskan om pudret behöver bättras på, vilket jag behöver ganska ofta. Jag testade så gott som alla foundations i affären, och jag gillade Isadoras High Performance bäst! Jag kan inte säga om den är bra eller inte, bara att den är jättebra för mig!
   Efter att ha testat och köpt denna foundation, förstår jag inte varför jag varit så mycket mot Isadoras produkter. Har varken köpt eller använt deras produkter innan, men nu känner jag lite mindre motstånd för Isadora. Måste säga att när jag använder pudret känner jag mig billig och "som alla andra", jag känner mig inte som en makeupartist när jag använder det trots att det var hyfsat bra. Jag tror att det är därför jag inte gillar deras produkter, eftersom jag känner mig "som alla andra". Jag måste vara ett steg före ju!
   På måndag är jag nog sugen på att köpa mig en concealer och en "brow-fix", så har jag allt jag behöver för min bas. Mer använder jag inte privat.  Det andra jag har är yrkesmässigt.



Foundation i färg 02, 150:- och puder i färg 14, 125:-



No7 for men, Anti-Ageing Serum, 295:-



Rimmel, Exaggerating eyeliner, 75:-



Depend Fransar Singel (olika singel-fransar), 59:-



Depend mjuka bomullspads, 20:-



Miss Dee puderpuff (en sån skön lyxig som man ser i hollywood-filmer)

Ni får ha det så bra, och har ni några frågor, så kommentera eller skriv till min email! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0