Motivation -noll

Behöver och vill göra en massa saker, men jag är för lat för det!  Skulle städat rummet och rensat ut produkter som jag inte använder. Funderade ett tag på att sälja de produkter där det finns mycket kvar. Bara för en liten summa, kanske det är något. För jag har många produkter jag inte använder så ofta, och då kan jag lika bra sälja/slänga dem. Kan göra så att jag lägger ut produkterna på bloggen, så får ni höra av er om ni är intresserade av något :)
   Håller också på att kolla ut saker till mitt nya rum som jag ska köpa. Och det blir inte billigt.. Blev riktigt förbannad idag på vår hyresvärd som vägrar byta ut ett 22 år gammalt golv och renovera håliga väggar.  Borde ringa hyresgästföreningen istället, för om man har en så otrevlig hyresvärd som vi har, bör man gå till botten med det! Och det är inte för att de inte renoverar åt oss, som de är otrevliga, utan de är inte trevliga i sättet.
   Är glad att jag jobbar och tjänar pengar så att jag har råd med det jag vill. Dessutom fyller jag år snart, och det kommer hjälpa mig mycket hoppas jag :) Det jag önskar mig mest är presentkort på Ikea och Elgiganten, för det är där jag kommer handla mest saker. Dels möbler m.m. på Ikea, och en ny tv från Elgiganten.
   Ska försöka hitta lite motivation till att ta foto på alla produkter och lägga ut nu. Ni får ha det så bra! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0