Jag har krämer mot allt!

Haha, nu är det liiiite illa tycker jag! ;)
   En tjej i klassen frågade mig vad jag gjorde med min hud varje dag. Så jag berättade då att jag tvättar, tar ansiktsvatten, smörjer in mig med två olika krämer och sen tar ögonkräm och ibland en olja som rengör på djupet under natten, och en mask mot pormaskar osv...Så då sa hon: "Asså du har ju fan krämer mot allt, jag har fan typ inget av allt du sa".
   På stranden igår spelade jag och några killkompisar fotbollstennis ute på bryggan med tröjorna på för att de blåste kallt. Då påpekade en av dem att alla skulle få en s.k "bondebränna"........."förutom du då, André... för du har väl säkert nån kräm mot det"
   Så nu känner jag för att motverka detta "rykte" om att jag har krämer mot allt (förvisso har jag nästan det xD) Men hur vet jag inte.. :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0