Måndag

Vet att jag har haft dålig uppdatering, men jag har behövt koppla av. När man är hos pappa kan man bara känna lugn, där är verkligen ingen stress för fem öre! Man kan sova gott och länge utan att någon stör. Märker nu när jag är tillbaka hos mamma hur man blir upphetsad och frustrerad lättare. Och jag jobbade idag, men jag kände verkligen inte för det idag. Jag ville fortsätta slappa. Riktigt hemsk jobbdag enligt mig själv.
   Imorgon ska jag iväg och sminka till en modevisning. Är inte taggad just nu och tror jag inte kommer vara jättetaggad förrän fem minuter innan det börjar. Ska bara ta det lugnt och göra mitt bästa, för då blir det bäst! Så jag måste upp tidigt imorgonbitti och fixa mig för modevisningen, sticka ut på stan och fixa ihop de sista smågrejerna. Och sen kolla så att jag får allt med mig!
   Men nu ska jag försöka få min skönhetssömn, för det behöver jag VERKLIGEN!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0