Måste vara galen

Var iväg och köpte en rakhyvel idag för 209:- Endast med ett blad till... Dock sänder den ut micropulser, men jag skulle nog vilja kalla det vibrator istället för rakhyvel, men jag får väl hoppas att det blir skillnad nu med en ny rakcreme för 245:- och en ny rakhyvel för 209:- Jag tänkte köpa en after shave också, men just nu är jag för snål för det, för den kostar 425:- Nu ska jag spara undan de 900kr jag har kvar+det jag får betalt för, för modevisningen till en ny tv! Jag fyller ändå snart år (18 juli) så jag kan önska mig en after shave då. Comfort Zone Man Space Hydra Performer heter den och kostar 425:- på Vackra, om någon undrar vad jag önskar mig :)


Gillette Fusion Power Stealth heter denna jag köpte!


Kommentarer
Morfar

Ser häftig ut så jag får hoppas att den fungerar lika bra vid användandet.

2011-06-29 @ 21:54:02
Marie

har du inget billigare att önska dig:) väntar med spänning på update av modevisningen.

2011-06-30 @ 16:03:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0