Ögon makeup

Gjorde ingen tutorial idag, det var en bra början till en, men sen klantade jag till det. Så ni får bara lite inspiration istället :)









Jobbade heela dagen igår. Åt inte från 9.00 till 18.00. Så jag var skithungrig när jag kom hem, och gottesugen var jag, så jag och Jonna bakade negerbollar. Skitgott! :D
   Tog en lång sovmorgon till 10 idag, ska inte jobba förrän på fredag :D Då ska jag vara med Rebecka från Chrispa och öva bröllopssminkningar med henne inför två brudar jag ska sminka. På lördag är jag på Outfit igen.
   Som ni kanske ser har jag ändrat min design lite. Tycker att det genast blev personligare med länkar som jag gillar :) Blir lättare och enklare för er också om jag nämner någon sida. Hoppas ni gillar't ;)


Kommentarer
Morfar

För en amatör som mig så ser det mycket bra ut.

2011-06-16 @ 07:05:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0