En härlig dag!!

Sol ute! Piggar alltid upp :D
   Dagen började med att bli väckt av dryga syskon. Sen blev det en rejäl frukost, sen sprang jag i slingan. Blev 2,5 km. Tappade även min mobil nånstans :O Så nervös jag blev. Till min lycka fick jag reda på att två tanter som gick stavgång hade hittat den. Så denna historia slutade iallafall lyckligt.
   Stack hem och duschade. Nu sitter jag här och bloggar medan solen lyser i ansiktet på mig! Känner för att gå en runda på stan eller något, men just nu väntar jag på att pappa ska ringa mig, för vi ska försöka fixa igång min moppe så att jag kan köra igen, efter den långa vintern! Fan vad jag älskar att det börjar gå mot sommartider! :D

Ha det bäst!


Kommentarer
Jonna

2,5 km din mes! Jag tog 5:an! :D

2011-03-19 @ 19:25:02
URL: http://lifebyjjonna.blogg.se/
Jonna

sv: men jag skojar ju med dig andré! Och jo, snälla få lite mer träningsvärk :D

2011-03-19 @ 19:32:40
URL: http://lifebyjjonna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0