En rolig skoluppgift!

Har en del läxor att göra: Prov i matte på måndag, glostest i engelska på måndag, Stort prov i Arbete och Säkerhet på tisdag.
   Men redan nu på fredag har jag fått ett arbete i Makeup, då alla ska göra sitt egen sminkhäfte som man använder som en "referens" när man ska sminka någon. Ni vet när man sitter hos frisören och tittar i tidningen hur man vill klippa sitt hår, vilken färg man vill ha etc.. Samma sak är det med detta häfte; man ska kunna titta i häftet och se vad man vill ha! Än så länge har jag hunnit med en framsida. Jag vill lägga ner mycket tid på detta häftet, eftersom det är vi själva som kommer använda det och ha nytta av det i framtiden. Jag vill kunna använda det, liksom!


Riktigt kul!! :D

Ha det bäst!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0