En skön dag!

Har verkligen haft en riktigt skön dag! Jag har varit så himla lugn och nöjd med mig själv! Dagen i skolan började med att jag (som är elevrådsrepresentant) fick ställa mig inför klassen och berätta vad vi hade bestämt och diskuterat igår på mötet. Direkt efter det fick jag och Felicia redovisa vårt Powerpointarbete om Den grekiska mytologin inför klassen. De andra två i vår grupp var den ena sjuk, och den andra hade varit sjuk innan.
   Vi fick lite rast. Sen hade vi Arbetsmiljö & Säkerhet. Där fick vi diskutera ganska mycket och öva inför ett stort prov om två veckor. Kändes som att jag pratade en del där också... Efter lunchen hade vi svenska och gick igenom mer om den grekiska mytologin. Jag svarade på många av frågorna som ställdes. Jag har kännt mig så smart idag. Allt på grund av att jag inte varit nervös idag; utan lugn! Skönt!!
   Hade en riktigt snygg outfit på mig idag, som jag inte har tagit foto på. Men det ska jag göra! För jag vill verkligen visa den.
   Jag fick lite att göra idag då jag funderade en hel del inatt om vad jag kunde göra för att förbättra mitt rum. Så idag har jag städat riktigt ordentligt och ändrat om en del. Resultatet hitills är bra! Behöver städa en timme eller två imorgon också. Sen måste jag slänga en del som jag rensat ut! Jag vill verkligen bli av med det skitet. Det är det som förstör intrycket av mitt rum. Annars hade mitt rum varit helt perfekt!
   Måste åka till Ikea och köpa en ny taklampa, för min gamla sprängdes! Ja, sprängdes så att all el försvann! Ni har säkert varit med om att en glödlampa smäller (alltså går sönder). Men min sprängdes sönder så att delar av den föll ner också! Inte helt normalt, men lampan är gammal, så nu är det dags för en ny! :)



Kommentarer
Morfar

Det är trevligt att det gick bra i skolan. Fortsätt på den vägen så blir det bra.

2011-03-02 @ 07:42:59
Moster Marie

Bra jobbat!

2011-03-03 @ 10:32:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0