Goodbye my dear :(

R.I.P mina små älsklingar! <3
   Mina ACO rengöringsprodukter tog slut idag.. HELT! :( Lyckligtvis "bara" rengöringsmjölken och ansiktsvattnet. Ansiktskrämen och scruben är där fortfarande lite kvar. Har inte råd att köpa nya, trots att det är en av de två saker som funkar på min hud. Den andra serien som funkar är Yvonne Rydings. Så jag har lite rengöringsmjölk kvar, mycket ansiktsvatten (då jag inte gillar det speciellt mycket) och väldigt, väldigt lite ansiktskräm kvar :( Allt jag har tar slut.. Men det är i sig ganska bra, för jag har en del. Men det mesta av mina hudvårdsprodukter är ansiktskrämer av olika sorter.
   När jag har använt slut på så gott som alla hudvårdsprodukter  (tänker spara några som jag vet kommer passa perfekt till sommaren)  så har jag siktat in mig på att köpa produkter från Cliniderm by Aco. Det är Aco som har utvecklat denna serie (den är något mer proffisionell än själva Aco) speciellt för torr, nordisk hy. Alltså erfekt för mig. De har även en s.k Barrier Cream - Som är en "kur" mot extremt torr hy. Min hy blir väldigt torr på vintern -då är denna perfekt.



Som det ser ut nu, så har jag bara provat kläderna jag fick hem idag. Alltså inte fotat. Det får jag göra imorgon, när jag har tid till det! Ska även blogga om dagen på Makeupstudion. 
   Har mycket tid imorgon då vi egentligen har fått hemuppgifter från skolan att göra, men jag måste till skolan och fixa två andra saker som jag missat när jag var på elevrådsmöte :/

Tog även en lite fräck bild igårkväll på ljusen ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0