Lite nya kläder

Beställde några nya, fräscha vårkläder. Kände att jag behöver något med färg! Det blir så trist med svart och vitt. Brukar oftast ha någon färgad t-shirt med nåt tryck. Fats på senaste tiden har jag kört med basplagg.
   Detta blev det denna gången.



Vit bas t-shirt i organisk bomull.



Retroblå bas t-shirt (som framhäver min hudton)



Röd cardigan med fräcka detaljer och svarta jeans och röda skor! Det är en röd färg med en korallfärgad underton, vilket inte gör den riktigt klarröd. Fräck färg! Jag gillar den! Kommer även vara inne till våren och sommaren. Köpte även en vit/vinröd-randig cardigan, men det blev ingen bra bild på den :/ 

Ska även beställa två body mists och ett par solbrillor från HM!
   Har även valt ut lite nytt mineralsmink från Tikei som jag ska beställa. Känner att det är det bästa mineralsminket som jag testat! Har testat mineralpuder från ett antal olika märken, och jag gillar Tikei bäst. Men jag måste beställa nytt, för de foundationfärger jag har är helt fel just nu! Där var även lite annat smått och gått som jag ska beställa. De har en massa billiga saker!!
   Det bästa är att man kan beställa 10kr-prover på alla deras produkter. Är man osäker eller vill testa vilken foundationfärg som är bäst, så köper man ett test för 10kr! Även ögonskuggsprovera räcker sjukt länge! De är inte snåla med proverna om man säger så!
  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0