Lite shopping i Malmö!

Efter studiebesöket på BonVisage, gick Jag, Elin, Jonna, Anna, Felicia SO och Felicia FM runt lite överallt i Malmö och tittade, shoppade, fikade och hade det jättetrevligt!



Doftljus med Äppledoft. Dessa luktar mycket, och framförallt vad de ska lukta. Hittade även ett med lakritsdoft; faktiskt riktigt verklig i doft!!



Hittade även en par skithäftiga örhängen! Har hål i ena örat, passar inte i örhänge och trivs inte i det: så egentligen vet jag inte varför jag köpte dem :S

Även om jag inte köpte så mycket, så blev det ändå en massa kvitton från fika m.m.



Ha det bäst!


Kommentarer
Morfar

Det låter trevligt med lite gemenskap utanför skolan

2011-03-05 @ 07:43:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0