Re-livin' my dream!

Förra året (den 15:e december) modellade jag tillsammans med min vän Emma Turell (som utbildar sig till fotograf) då hon tog lite bilder på mig. Jag funderar skarpt på att bli modell, och har tagit upp det här på bloggen innan också.
   Det här med mode har börjat intressera mig mer och mer! Dels för att min stylistlärare Linnea tycker att jag har ett modellutseende, och även för att Viktor Frisk har inspirerat mig. Han är endast 15, (fast 16 nu, kom jag på) och är redan arbetande modell. Han är riktigt grym! Besök hans blogg på: http://viktorfrisk.com (Är inte säkert att bloggen funkar just nu, då han håller på och byter den till ett annat bolag.)
   Iallafall, här är bilderna sen jag blev fotad! Enjoy :)











Hoppas ni gillar bilderrna lika mycket som jag :)

Ha det bäst!



Kommentarer
anonym

om man har lite ogärmn hud, blir lätt torr, kan du inte komma med en bra lösning för att få den perfekt?

2011-03-17 @ 21:36:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0