Seeega måndag!

Denna måndag har kännts ovanligt seg! Skolandagen började med engelska glosor följt av ett matteprov. Det blev lunch, sen hade vi studieverkstad då alla fick öva till ett prov i Arbetsmiljö och Säkerhet imorgon.
   Och just det: Jag har haft en sån sjuk träningsvärk i benen efter gårdagens arbetspass. Jag har knappt kunnat gå i skolan idag. Jag har sett helt handikappad ut! Hoppas verkligen att de går över till imorgon, då vi ska ha idrott.
   När jag väl kom hem var jag riktigt taggad för att få mitt rum klart. Mitt mål var att vara färdig med rummet i slutet av februari. Men det blev jag inte, utan det blev jag idag! :) Det enda jag ska göra nu är att lägga lite kläder i tväggen. Annars är mitt rum i toppskick! Helt rent, allt skit utrensat och borta! :D Idag satte jag upp gardiner i taket (typ, vet inte hur jag ska förklara det). Jag måste ha "avskiljare" i mitt rum. Så det är faktiskt riktigt mysigt. 
   Så nu sitter jag i min fåtölj med ett leende och bloggar. Vet inte riktigt mer vad jag ska skriva, men jaja! ;)


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0