Sminket från Tikei!! :D

Idag fick jag hem mineralsminket. Redan efter två dagar! Beställde det i torsdags kväll, och det är hemma idag. Hade jag beställt det en måndag, hade det varit hemma på onsdagen senast. Precis som förra gången var det riktigt snabb leverans och två gratisprover med i paketet!

   
   

Bra paketerat! (inget onödigt skit i, ändå bra skyddat) Otroligt nöjd med allt! Färgerna på foundation jag valde blev superbra. Gratisprover är inte fel :) Fick två ögonskuggor, en rosa och en blå.
   Borsten är jag extremt nöjd med! Den är mjukare än min rosa från .Färg by Makeupstudion. Dessutom är den av syntet (inte djurhår) vilket gör den mer djurvänlig och håller fler tvättar. Väldigt, väldigt nöjd. Den är lite mindre än den rosa, men det spelar inte så stor roll för min del.
   På den nedre bilden, längst till höger; ser ni till vänster vad jag hade innan; och till höger vad jag köpte nu.



Här är några olika foundationfärger jag har. Se mer om detta på deras hemsida HÄR. I ansiktet just nu fick jag ta P3. Man kan inte jämföra färgerna på armen, utan det gör man på halsen. Och på passade P3 bäst.





Ser ni skillnaden? Ett mer utjämnad hudton, ändå med ett naturligt resultat. Allt smink som är använt är från Tikei utom mascaran.

  





Vill också passa på att berätta att inga av bilderna är redigerade förutom att de är klippta eller att ljuset är ändrat. Känner mig faktiskt riktigt stolt över det! Det händer inte ofta att exakt alla bilder i ett inlägg är oredigerade. Men nu är de det. This is me. Nothing else.
   Om ni har några frågor eller synpunkter, kommentarer, vad som helst; Kommentera inlägget och skriv i er mejl så svarar jag på era frågor :) Ha det bäst!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0