A king with no crown, king with no crown...

Ligger i sängen med lillsyrrans Hello Kitty hörlurar och deppar..
   Jag är så himla missnöjd med mig själv på många sätt och vis. Allt väldigt personligt också.. Det känns precis som allt jag gör bara blir fel! I skolan går det jättedåligt och jag pallar inte att känna att jag är dålig. Antingen har jag blivit sämre eller så är det brist på självförtroende och självkänsla. Lite av både och skulle jag tro.
   Sen beror det också på var jag är. När jag är bland folk som respekterar mig och uppskattar att jag är i deras närvaro, känner jag mig bättre än någonsin! Då är jag lycklig. Där trivs jag.
   Alla inbördes problem plågar mig! Det finns så mycket inom mig som får mig att må riktigt dåligt. Men när man väl öppnar sig och behöver hjälp av mamma och pappa skiter dom i en! Känns inte ens lönt att försöka längre.
   Helt ärligt är jag bara så jävla trött på allt! Folk i skolan märker också att jag inte är mig själv. De frågar mig om de har hänt något, och varför jag är så sur. Kan säkert också vara för att det är ovanligt att jag inte går med ett leende på läpparna som jag brukar. Ses imorgon!



Ligger i sängen med datan i knät.

Lady Gaga - Judas



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0