Bli brun på en dag!

André har de bästa knepen om man är i nöd av en riktigt brun, snygg bränna snabbt! Vad använder jag? En brun utan sol innan jag lägger mig och en färgad dagcreme när jag vaknar.

Tinted self tan cream!

Gillar denna eftersom man ser vart man tagit brun utan sol, och färgen blir inte orange eller gul. Nackdelen är att man får en konstig ton i ansiktet när man precis applicerat den, därför rekommenderar jag bara den till kvällen. För du vill inte ha den på dig på dagen!

På morgonen har du fått en snygg bränna och ska använda en färgad dagcreme för att få extra färg och ev. bli av med öjämna hudtoner. Perfekt och du har misslyckat lite med brun utan solen. Var noga med att få den jämn! Man kan använda en svamp eller foundationpensel om man vill.
   Jag använder Aco's! Ger en fin, naturlig färg som inte är gul eller orange. Den är fin! Har hört att L300 har en också som ska vara bra. Någon som testat?

 

Resultat!



Detta är om du vill blir riktigt brun! Annars räcker det med antingen brun utan sol som håller några dagar, eller färgad dagcreme om du inte vågar dig på brun utan sol.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0