Efter proactivs mask!



Masken fungerade verkligen super-duper-bra!! Bästa masken jag använt. Jag tog en klick ansiktsmask endast på finnarna och lät det vara över natten. Spot-treatment kallar jag detta. På morgonen tvättade jag bort det. Och allt var borta! Förutom såren på de finnar jag hade innan.
   Alla pormaskar och finnar jag inte hade tryckt på innan masken, var helt borta! Inte något alls synted kvar. Hade en stor finne mitt på näsan och tänkte trycka den, men jag tyckte att jag skulle ha masken som "bevis" om det verkligen funkade. På morgonen var där inget kvar! Det syntes inte att det hade varit nåt där.
   Denna kommer jag verkligen fortsätta med, om den funkar så här bra i framtiden också :) Så nu får ni två oredigerade bilder och utan smink för att se resultatet. En med och en utan blixt.





Efter detta är jag riktigt sugen på att testa proactivs serie! Någon av er som har/har testat Proactiv? Vad tycker ni? Låt mig veta! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0