Ett gott minne!!

Ville berätta om ett gammalt, men ack så underbart minne! Jag var 12 år, hade en bästis som hette Niklas. Denna sommaren var jag i Gärsnäs, hos min pappa, och Niklas bodde också i Gärsnäs.
   Vi var bra kompisar sen innan, men just sommaren 07 var vi närmre varann än någonsin! Vi umgicks säkert 2 veckor i streck! Verkligen i streck! Sov över hos varandra, gjorde precis allt tillsammans. Fyfan vad skönt det var, inga bekymmer, man kunde bara ha kul och inte behöva bry sig om något ;)
   Vi var på stranden, hoppade studsmatta, tältade, spelade Eyetoy på ps2, åkte in till simrishamn och åt glass i hamnen... En tid jag aldrig kommer ångra! En tid jag inte ville skulle sluta.
   Men det gjorde den. Vi började på högstadiet, jag i Ystad och han i Simrishamn. Vi var långt ifrån varandra och vi båda hittade nya vänner. Vi sågs en gång i åttan, men vi har inte umgåtts sen dess.
   Ibland vill man frysa tiden och njuta så mycket man kan! Men denna klocka och jordens snurrande förstör för oss. Jag vill inte låta gammal; men allt var bättre förr. I don't wanna be so old and grey!


Klicka för att stänga bilden


Klicka för att stänga bilden

Klicka för att stänga bilden

Klicka för att stänga bilden

Klicka för att stänga bilden

Här är några vääldigt gamla bilder, ser att några är från 08.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0