I Scream - Ice cream

Rubriken är lite rolig. Man uttalar båda likadant ;)
   Jag är riktigt förbannad och irriterad just nu! Skulle till skolan och var riktigt taggad för vår friluftsdag då vi skulle spela brännboll och kubb. Tänkte att det var ju en kul sak som hela skolan skulle göra, det var sol m.m. Men nej! När man kommer till skolan blir man uppdelad i grupper, så då fick jag sitta och jobba med datakunskap. Iallafall fick vi sluta skolan vid 10.30, och det blev ingen friluftsdag. Där rann min bägare över, nu är jag sjukt trött på min fucking skola. Riktigt förbannad är jag. Inte nog med det, vi har haft ungefär 15 idrottelektioner på dessa två terminer vi har gått i skolan. Sjukt dåligt!!
   Och som det var sagt skulle jag klippa mig idag, men så blev det inte heller för att min storasyster pms:ar idag. Kul! Så just nu känner jag för att bara raka av mig allt hår för att visa att man inte kan låta sina känslor gå över styr. Sjukt irriterad och förbannad är jag! :O

Här är två bilder på mig sen imorse när jag var riktigt taggad!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0