Skor

Idag har jag rensat bland alla vinterjackor, halsdukar, mössor etc och skorna. Känns skönt att slippa bry sig om det och sikta in sig på sommaren!



Alla mina skor minus tre par. Renasade ut 6 par skor, vilket behövdes. En del var utslitna, sen slängde jag ett par så gott som nya, vita som hade fått en det fläck eyeliner på sig, som inte gick bort.. Det är de kritvita skorna till vänter om de svarta. Hitta fläcken!
   Sen fick jag några "nya" skor också. Jag bytte ut skosnören för att många av dem var utslitna, en del sönder.



Haha, hittade även mina gröna foppatofflor! Dom slängde jag direkt, för jag ska inte behöva använda fula skor ;)



De allra bästa skorna jag har haft är från Rieker antistress. Det är såna ergonomiska skor, som är bra för fötterna etc. Köpte dem förra sommaren, och ångrar det inte för fem öre!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0