André testar: Ageless Elixir



Denna foundation har en väldigt annorlunda konsistens; nånstans mellan flytande och mousse.
   Den luktar riktigt gott, något friskt och fräscht så att man känner sig dunderfräsch! Inte alls någon foundation-lukt.
   Jag trodde inte att den skulle täcka så mycket som den gjorde, vilket bara är bra. Man fick en väldigt snygg och framförallt naturlig lyster som trollar bort både fina linjer och mörka ringar riktigt bra!
   Den var lätt att få jämn, men svår att få streckfri från foundationborsten. Jag gillade att den täcker så bra, luktar gott och är så pass återfuktande, men det är konsistensen som förstör hela grejer! Den är svår att få helt slät och jag tycker att den framhävde ojämnheter i huden och min hud såg torrare ut än vad den var.
   Skulle dock verkligen rekommendera denna till medelålders kvinnor med en normal-fet hy, där hade den nog suttit perfekt! :)

Före


Efter Ageless Elixir och löspuder från .Färg


Med ifyllda bryn och lite bronzer ser man ju ut som en människa igen! ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0