Hårprodukter

När jag sakta men säkert har sett min nya hårfärg tvättas ur och bli gråmatt, kände jag att jag behöver hårprodukter som passar bättre! Jag tänkte direkt ifall Tigi Bed Head hade något (Jag gillar deras märke bäst! Vi har nog 5 olika serier med schampoo och balsam + en massa olika stylingprodukter som är riktigt grymma!) Och jag hittade Brunette Goddess som är en serie för brunetter som ska bevara och framhäva bruna nyanser.
   Så jag har världens bästa affär på lyko.se! Schampoo (400ml), Balsam (250ml) och Shine spray (125ml) för ynka 199:- Helt sinnes billigt!



Och inte nog med det! ;) I torsdags tog mitt hårspray slut, så det fick bli ett nytt sånt också.

Tigi Catwalk Session Series Work It Hairspray



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0