Mycket i huvudet

Har inte mått speciellt bra idag... Gått och tänkt, grubblat mycket och haft huvudvärk.
   Har även dåligt samvete över att inte ha gjort klart några läxor än. Jag har fastnat i en ond cirkel, och jag bad om hjälp idag. Som svar fick jag "att jag fixar detta". Jag är inte den som brukar fråga om hjälp, så det kändes inte vidare...
   När jag kom hem, åt jag och hade en riktigt domnande huvudvärk, så jag tog ett varmt bad; det brukar alltid hjälpa för mig! Några tända ljus, hårinpackning, ansiktsmask och en scrub gjorde mig som ny, men hjärnan är fortfarande inte rensad. Ångest!!
   Glöm dina bekymmer! Du får nya imorgon...

Mysiga ben! Före/Efter


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0