Rätt hudvårdsprodukter!

Att använda rätt hudvårdsprodukter är superviktigt för en bra hy, inte bara för sin hudtyp utan även ingrediens-mässigt. Använd rena, gärna så naturliga produkter som möjligt. Ta reda på innehållet så att där inte finns parabener, mineraloljor och silikoner.
   Två märken som är hyfsat billiga och väldigt bra är KEB och C skincare! KEB är en blandning av vetenskap och natur! Väldigt prisvärda produkter som passar alla. Väldigt snygga förpackningar och lätt att hitta vad man behöver. C skincare är helt ekologiskt och har också en enkel serie som passar alla. Luktar underbart och väldigt billiga.
   Båda dessa märken hittar du på b.la på http://hudochskonhet.com där jag köpt mina produkter! Det är min hudterapeut Erica som rekommenderat dessa produkter åt mig, och min hud har som sagt tillsammans med E-light acne treatment och produkter från KEB och C skincare som min hud blivit så fin! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0