Salongen jag inrett

Ni minns kanske för ett par veckor sedan när jag började måla i en salong? Den är färdig nu och jag kan stolt visa Ericas salong! Ni får väldigt gärna kommentera vad ni tycker :)

Lördagen den 14/4 är du välkommen på vår invigning av Hud & Skönhet samt FigurStudion mellan 10-14 på Chrispa!





Detta är E-light:en som Erica använder för permanent hårborttagning, ytliga blodkärl, acne osv.


Här är produkterna hon säljer från KEB och Cskincare.


Och här har vi väntrummet :)


Kommentarer
Morfar

Ser trevligt ut.

2012-04-14 @ 07:02:29
Mormor

Vilken kanonfin salong du har hjälpt till att måla och inreda! Man får verkligen känslan av blå himmel och blått vatten. Det är bara vågornas skvalp som saknas (men det finns ju på CD). Ser redan fram emot nästa lördag då jag ska få ansiktsbehandling och E-light. Vi ses!

2012-04-15 @ 15:49:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0