Svar från frågestunden

CE: När började du få intresse för smink? Vad var dina reaktioner från omgivningen? Oftast om man är kille kan det bli negativa reaktioner ju..! KRAM
 
SVAR: Mitt intresse för smink började i 8:an (när jag var 14 alltså) under en filminspelning med skolan där jag blev sminkad med foundation och concealer. Detta tyckte jag alltså var underbart, för min hy såg ju så fantastik ut efter det. Så efter den filminspelningen började jag täcka dom få finnar jag hade då och lite mörka ringar. I nian blev min hy värre, och då började jag använda mer smink, bla mineralpuder varje dag.
 
En del personer tycker ju att det kan vara lite konstigt att en kille är intresserad av smink, men de allra flesta tycker det är riktigt roligt och litar på en så himla mycket mer eftersom de vet att man måste vara väldigt intresserad om man väljer ett sånt här yrke.
 
Anonym: Är du homosexuell?<3
 
SVAR: Typisk anonym fråga.... Men nej, det är jag inte, jag är bisexuell.
 
M: Vad använder du för ansiktsprodukter? :D
 
SVAR: Just nu har jag fått in en väldigt lätt, bra och billig rutin som fungerar riktigt bra för mig!
 
C skincare Allover Wash
Makeupstore Face Mist
C skincare balancing fluid
 
Nu under sommaren använder jag även Comfort Zone Tan Maximizer och Hawaiian Tropic spf 30 för ansiktet som dessutom är oljefri och inte täpper till huden!
 
Sminkmässigt använder jag just nu bareMinerals original foundation, mineral veil och Warmth.
 
Cecilia: Var går du på behandlingar?
 
SVAR: Jag går på Hud & Skönhet i Ystad som ligger inne på Chrispa :) Där är väldigt fina lokaler!! :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0