Efter Prom Night Fashion Show

Har verkligen haft fullt och mer fullt upp med modevisningen denna veckan, särskilt idag!!! Åh, vilken stressig dag där alla kacklar som höns osv osv... Men allt var mödan värt, för vår modevisning blev (till sist) riktigt, riktigt bra och det kom över 200 pers! (Vi satte först ut 200 stolar men det fick sättas ut ännu fler, därför vet jag inte exakt..)
   Det var så jäkla kul och man får verkligen en kick att att gå på catwalken! Detta tycker jag är skitkul, och detta hade varit något för mig. Alla som tittar på en och uppskattar vad man gör och blir imponerade :)
   Har inte så mycket bilder än. Har haft några fotografer som fotat, och jag kommer lägga ut alla fina bilder när jag fått dem :)









Kommentarer
Morfar

Ser jättesnyggt ut. Hoppas att det kommer fler bilder.

2012-02-17 @ 06:58:56
Moster Marie

Ser ut att ha varit roligt. Och så fina ni är!!!!!!!

2012-02-17 @ 12:14:00
Åskådare

Visningen var jättebra! :) & jag tror det var ca 250 pers. Du passade verkligen jättebra som modell, såg verkligen rutinerad ut! :)

2012-02-17 @ 17:13:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0