Tikei mineral makeup

Det märket jag själv varit trogen till i två år nu är Tikei och jag fortsätter köpa det! Det känns hemskt att säga, men hur skulle jag klara mig utan detta underbara märke? Jag är en sån person som älskar att testa nya saker och prova allt som finns på marknaden, men jag tänker inte testa något annat! Detta är det allra bästa!!
   Jag kan täcka 100% om jag vill utan att det ser onaturligt ut (särskilt om man jämför med flytande). Tikei är även mycket bättre än I.D Bare Minerals då I.D innehåller Bismuth Oxychloride vilket är ett billigt utblandningsämne och kan irretera huden och få den att kila. Inte nog med det; Tikei kostar 1/4 av priset!
   På deras hemsida hittar du allt du behöver veta! Du kan även beställa hem prover för 10:-/st så att du kan prova ut en foundationfärg som passar dig bäst! På hur många sidor kan man göra det?
   Nu efter 2 års erfarenhet och testande av massor av olika mineralfoundations kan jag verkligen det mesta om alla olika ingredienser, osv osv... Skulle nästan kunna säga att jag är expert ;) Nej, men av alla olika jag testat gillar jag Tikei's bäst, för den täcker mest av alla, är matt och innehåller bäst ingredienser!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0