En fråga

Hej! Jag har följt din blogg ett tag och nu är det så att jag konfirmerar mig den 21 april det här året och jag undrar om du har några konfa-sminktips att ge? Tacksam för svar :D Kramisar Carro

Satsa på ett snyggt underlag (foundation+concealer+puder alt. concealer+mineralpuder). Få din hy att se felfri ut och se verkligen till att du har rätt foundationfärg. Man vill inte se ut som en tiger på ett foto när du vet att många andra kommer ha det fotot också. En fransmarkering (eyeliner mellan fransarna) är aldrig fel heller. Om du känner att du vill ha ögonskugga, välj en beige/brun och överdriv inte. Tänk Less is More. Lycka till!


Kommentarer
Anonym

Tack :D

2012-01-17 @ 09:45:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0