Svar från frågestunden



Marie: Vilken är din favoriträtt?

Kusinen: Visst kan jag det ;)

Moa: Jag valde stylist för att jag kände: "detta vill jag göra".  Just varför jag valde stylist här i Ystad på YPG var för att där blir jag certifierad och diplomerad som makeupartist, hårstylist och nagelteknolog. Inte nog med det! Vi får även lära oss om hud, göra behandlingar och lära oss fransförlängning. Men detta blir vi inte certifierade som, detta är extra :)
   Hur mycket jag spenderar är lite beroende på vad jag behöver för tillfället. Jag har oftast runt 650:- att göra av med varje månad på sånt jag vill ha/behöver; kläder, smink, hud och hårprodukter etc. När jag har lite mer än så brukar jag köpa "rejält" med grejer av antingen smink eller hudvård eller hårprodukter (men det brukar jag inte alls så ofta som hud/smink) Hur som helt är det kul att shoppa och det gör jag så ofta jag har råd :)

Marie: Min absoluta favoriträtt är min mammas lasange, den är heeelt oslagbar och en riktig kaloribomb ;)


Kommentarer
| moa |

bra svar funderade själv på den linjen men tvekade.. dumt val aja haha :D

2012-01-16 @ 21:39:26
URL: http://moaohlsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0