Bra pincett från Depend

Det har alltid varit viktigt med en bra pincett för mig när jag plockar mina bryn. Den behöver vara vass och kan ta med håret från roten lätt. Den bästa jag hittat som är ganska billig kommer från Depend.
 
Den är dubbelslipad och väldigt lätt. Man får lätt tag i små hår och det kommer upp ur roten (istället för att brytas av som det kan göra med sämre pincetter).
 
Detta är min andra pincett som jag köper. Den förra köpte jag för ca ett år sedan, så den är väldigt sliten och behöver bytas ut! Kostar ca 99:-. Min var på extrapris så den kostade 79:-.
 
 
 


Kommentarer
Linnea

Hej! :) var har du köpt pincetten, har nämligen letat efter den på kicks och åhlens i flera år efter den fick högsta betyg i en tidning men inte hittat den någonstans :/

Svar: Har köpt min pincett på Chrispa i Ystad. Tycker det är konstigt att Åhlens och Kicks inte har dem.... De brukar ju ha allt annat :(
André Olsson

2012-10-21 @ 00:31:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0