i.d | bareMinerals

Trots allt dåligt jag sagt om i.d innan om bismuth oxychloride står jag fortfarande för det! Jag gillar verkligen inte att det innehåller bismuth oxychlorid eftersom många inte tål det, en del får knotter och utslag i ansiktet (vilket hände min moster), en del tycker att det kliar när man blir varm osv.
 
Det positiva med mineralen är att produkten fäster bättre på huden, håller mycket längre på huden och blir mycket mer vattentåligt samt att vid rätt mängd gör detta att mineralpudret ser fantastiskt osynligt ut på huden. 
 
Alltså: I lördags gick jag till Vackra Hudvård & Design där de säljer bareMinerals. Fick otroligt bra hjälp där måste jag säga! Först rengjorde hon (Therese tror jag hon hette) mitt ansikte, därefter smorde hon in mitt ansikte med en dagkräm. Efter detta tittade hon ut en färg till mig och testade den på käken, ner mot halsen. Efter rätt färg sminkade hon halva ansiktet med olika produkter och berättade hur och vad man skulle göra för allra bästa resultat. Och en stund senare gick jag därifrån med ett startkit innehållande allt på bilden för endast 995:-
 
Vill verkligen ge stort beröm till Vackra för sitt goda bemötande och all hjälp, precis som alltid! 
 
 
 
Mer information om produkter, användning och resultat samt recension kommer om ca 2 veckor.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0