Fråga

Hej. Nu är det så att jag har en fråga: Jag har blandhy och är torr om kinderna. Jag använder mineralfoundation, hur ska jag göra för att det inte skall vara småtorrt på mina kinder? Kan man spraya på sådan facemist?
Tacksam för svar

SVAR: Antingen kan du smörja in kinderna med en kräm som är en aning fetare än vad du har i resten av ansiktet. Eller så kan du spraya en facemist över ansiktet vilket gör att sminket inte ser lika pudrigt ut och du ger huden mer fukt!

Skulle isåfall rekommendera antingen Mac Fix+ eller MakeupStore Facemist eller Emma S. Alla tre funkar lika bra och luktar gott! :)



Kommentarer
Kirsten

Tack för svaret. =)

2012-06-13 @ 19:47:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0