Produkter jag använder dagligen

Till rakning testar jag just nu irritation defense från Gillette (innan hade jag progilde) och som vanligt min Philips rakapparat som funkar till både våt och torr -rakning.

Rengöring har jag från C skincare! Skitbra rengöring som tar bort överflödigt fett, återfuktar och behåller hudens egen fuktbalans och lugnar.

Jag har inget ansiktsvatten eftersom rengöringen är pH-balanserad så jag fortsätter med ögoncreme från Comfort Zone för män.

Sist återfuktar jag med C Skincares crème för normal-fet hud som återfuktar, lugnar, balanserar och mattar ner.

När det behövs använder jag Comfort Zone spot corrector (om jag börjar få en innebrännare eller riktigt stor finne).



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0